31 Aralık 1969 Çarşamba

Demet Sağıroğlu Gittiğim Yol

Demet Sağıroğlu Gittiğim Yol


Bugün yanımda olmayanlar
Yarın gönlümde hiç olmayacaklar
Geçen vakitleri, ömürlük halleri
Eften püften saysınlar


Bugün yanımda olmayanlar
Elbet yarın da hiç olmayacaklar
Kırıp dökülmeden silip süpürmeden
Beni yok varsaysınlar


İçimdeki tüm sevgiler
Kırılınca birer birer
Açtım kalbimi güzel her şeye
Hoş gelsinler teker teker


Gittiğim yol benimdir a canım
Herkesin yolu başka
Çizdiğim izler derindir canım
Senin izlerin buz dağ


Güya beni önemseyenler
Beni benden daha çok düşünenler
Kalbimi sökmeden unufak etmeden
Rahat etmeyecekler


İçimdeki tüm sevgiler
Kırılınca birer birer
Açtım kalbimi güzel her şeye
Hoş gelsinler teker teker


Gittiğim yol benimdir a canım
Herkesin yolu başka
Çizdiğim izler derindir canım
Senin izlerin buz dağ


Haydi beğen ve bu şarkı sözünü facebookta tüm arkadaşların görsün!

Demet Sağıroğlu Gittiğim Yol Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Eno

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts