31 Aralık 1969 Çarşamba

Aydın Şeker

Aydın Şeker


Aşkım güzelliğin benden ileri
Yastığımda pamuksun
Pembe düşlerime girdin gireli
Sanki yorgunsun


Sevdiğim güzelliğin üstüne
Baştan yazdım sanatı
Bildiğim bütün duaların
Sensin tek amacı


Sen sakın nazarlara gelme
Aç bana kolarını buldum bütün yollarını
Aşk ölüm değilki geçer
Cennetin kapıları boşverdim acıları


Aşk benim gibidir şeker
Aşkım güzelliğin benden ileri
Yastığımda pamuksun
Pembe düşlerime girdin gireli


Sanki yorgunsun
Sevdiğim güzelliğin üstüne
Baştan yazdım sanatı
Bildiğim bütün duaların


Sensin tek amacı
Sen sakın nazarlara gelme
Aç bana kolarını buldum bütün yollarını
Aşk ölüm değilki geçer


Cennetin kapıları boşverdim acıları
Aşk benim gibidir şeker


Haydi beğen ve bu şarkı sözünü facebookta tüm arkadaşların görsün!

Aydın Şeker Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Eno

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts