31 Aralık 1969 Çarşamba

Mustafa Sandal En Büyük Hikaye

Mustafa Sandal En Büyük Hikaye


Beni herkesten daha fazla
O tanıyor çoktan beri
Biliyor tüm zaaflarımı
Teker teker kullanıyor


Ve aşk hain
Zayıf düşme
Çok söylendim kendime
Aslında en büyük hikaye
İnsan yalancı kendine


Özledim o zalim sesini doluğunu
Yansa da canım yansa
Bekledim hayalini ah geceler boyu koyu
Kalsa da yarım kalsa
Bir gün elbet son bulur ya
Görünür çözülürkara sevda


Yavaş geldi pişmanlık
Öyle soğuk ki yalnızlık s
Solgun resimler misali
Zorlasamda parlamıyor


Ve aşk hain
Sakın küsme
Çok söylendim kendime
Aslında en büyük hikaye
İnsan yalancı kendine


Haydi beğen ve bu şarkı sözünü facebookta tüm arkadaşların görsün!

Mustafa Sandal En Büyük Hikaye Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Eno

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts